Wednesday, November 5, 2008

Profil LombongIT

Blog LombongIT merupakan sebuah blog komputer berbahasa melayu.Mengandungi tips-tips dan informasi terkini berkaitan dunia Komputer.Tujuan asas ditubuhkan adalah saya sekadar merasai pengalaman dalam dunia Blogger kerana saya sendiri pun susah nak update berita dan laman terkini untuk pembaca lombongIT.tetapi apabila merasakan yang blog LombongIT telah mendapat sambutan ramai dari pembaca,saya tekad untuk meneruskan pengurusan terhadap blog ini dan akan sentiasa mengupdate berita-berita atau tutorial yang terbaru di Blog ini supaya tidak mengecewakan para pelawat dan pembaca yang singgah di blog ini.

Profil Admin

Saya seorang yang periang,berumur dalam linkungan 20an lagi dan sekarang sedang menuntut di ADTEC batu pahat mengambil jurusan Dip. Tek. Komputer Rangkaian.akan menghabiskan pembelajaran pada bulan 6 tahun 2009.Mempunyai satu laman web komuniti yang dibangunkan bersama rakan dan juga mempunyai 2 blog termasuk LombongIT ini.
Dibawah adalah senarai Laman web dan blog
Portal Komuniti teknologi Komputer
Blog Informasi dan Muat Turun
Friendster Admin


rasanya setakat tu je kot profil yang dapat dikongsi kepada pembaca.Jika pelawat ingin menghubungi admin,boleh berhubung melalui YM :
ID : aw501
ataupun boleh email pada Admin dialamat :
meteora_hackers@yahoo.com

0 comments: