Sunday, May 24, 2009

Salam dari Admin.


Kepada semua pengunjung blog LombongIT.Saya memohon maaf kepada anda semua kerana kebelakangan ini saya kurang mengupdate blog ini.ini kerana saya adalah pelajar semester akhir dan masa agak singkat untuk menyiapkan segala kerja yang diminta oleh pihak pengurusan ipt.saya juga begitu sibuk dengan projek akhir dan alhamdulillah projek akhir saya telah siap dan tunggu masa untuk pembentangan.saya telah membuat penyelidikan terhadap blog ini dan LombongIT cuba maju setapak lagi dengan menukar template dan cuba memperbaharui laman muka LombongIT bagi menarik pembaca dan supaya pembaca tidak jemu untuk melayari blog ini.segala pertanyaan boleh terus email kepada admin di : meteora_hackers@yahoo.com.segala kesulitan semasa anda melayari blog ini didahului dengan ribuan kemaafan dari admin.

0 comments: